Met Srprs.me naar 2 bestemmingen in 7 dagen, deel 1

Van 16 juni tot en met 23 juni zijn Cynthia en ik op vakantie geweest. En niet zomaar op vakantie, maar met sprs.me . Cynthia vertelde er een aantal weken geleden al over. Vorig jaar zijn we het avontuur voor het eerst aangegaan en toen belandden we in Polen. Nu besloten we voor de Multi City te gaan, twee bestemmingen in 7 dagen!  We hebben ook voor jullie gefilmd en dat filmpje zal binnenkort online komen, maar het leek mij leuk om jullie een aantal foto’s te laten zien van onze eerste bestemming.

IMG_1417     IMG_1416

Dag 1

Onze eerste bestemming was Palma de Mallorca! Hoe gaaf is dat! We waren meteen heel erg enthousiast. We vlogen rond 13:00 en kwamen rond 15:30 aan. We zijn met de bus naar het hotel gegaan en zijn daarna al snel de buurt gaan verkennen.

IMG_1535 IMG_1427IMG_1428

Eventjes een paar fotootjes van het hotel :) De kamer zag er heel mooi uit. Verder dan de kamer zijn we eigenlijk niet gekomen, maar we hadden ook niet echt het idee dat er verder heel veel was. Ik heb verder niet heel veel foto’s van de eerste avond in Mallorca.

Dag 2

Terwijl we ’s ochtends op een bankje aan ons ontbijt zaten die we bij een supermarkt hadden gehaald, kwamen er twee mensen naast ons zitten. Al snel had Cynthia door dat het ook Nederlanders waren en toen zij eenmaal door hadden dat wij Nederlanders waren, vroeg de man om een selfie. Daarna vertelde hij dat hij liedjes maakt en hij als artiestennaam de naam Frikken gebruikt. Op Youtube kun je hem onder deze naam al vinden. Alleen is er op social media al iemand anders die deze naam gebruikt. Hij probeert daarom met zoveel mogelijk toeristen op de foto te gaan in de hoop dat die mensen hem dan op social media wilde plaatsen met zijn naam erbij, zodat hij de naam Frikken krijgt. Daar wilden wij hem wel bij helpen!

IMG_1481IMG_1506 IMG_1493

Dag 2 bestond vooral uit veel lopen. Het was wel heel erg lekker weer, maar we vonden het zonde om hele dagen op het strand te liggen als we er maar een paar dagen waren. Het enige beetje strand dat we hebben gezien was dan ook vandaag en we zijn er ook echt alleen maar even overheen gelopen.

Geocachen in Mallorca

FullSizeRender(2)
Nadat we de eerste avond bij de Mac Donalds waren beland, dachten we de tweede avond lekker te gaan eten bij een restaurantje. We kozen allebei voor een pizza, maar toen we hem kregen dachten we al van: hmm, dit ziet er niet super lekker uit. De bodem viel nog net niet uit elkaar. Maar wie weet is het heel erg lekker. Maar helaas was dat niet zo. Dat werd de volgende dag toch maar weel naar de Mac ;).  ’s Avonds zijn we gaan geocachen en zo kwamen we op een leuk marktje terecht. Het was zeker een geslaagde dag!

Dag 3

Hier snap ik dus echt helemaal niks van hè… Ik kan er naar blijven kijken maar ik blijf het knap vinden hoe die mensen dat doen. De tweede volle dag in malta (officieel dag 3) besloten we een dagje te gaan winkelen. Ook was het zaterdag en dat betekende dat er markt was. Het was een heel gezellig dagje. Helaas ben ik een beetje vergeten om foto’s te maken deze dag. De foto’s die nu komen zijn dan ook niet per se van vandaag, maar verspreid gemaakt over de paar dagen.

IMGP2737IMGP2733 IMG_1526 IMG_1521

De palmbomen op Mallorca gaven me een écht vakantiegevoel. Een selfie met de palmbomen was trouwens nog best een lastige klus, die dingen zijn zo groot! Haha.

En toen was het tijd om naar de tweede bestemming te gaan. Cynthia gaat daar in haar artikel meer over vertellen. Mallorca was echt geweldig, maar ik heb ook echt heb genoten op bestemming 2! Het was wederom een geweldige ervaring om op reis te gaan zonder dat ik van te voren wist waar ik naartoe ging. Het is zo’n andere manier van op vakantie gaan omdat je helemaal niks kunt plannen. De volgende keer wil ik weer een stapje verder gaan en zou ik ‘Adventure’ willen proberen.

Ik hoop dat jullie deze plog leuk vonden!

Zijn jullie al eens in Mallorca geweest? En lijkt het jou ook leuk om een keer op reis te gaan zonder dat je weet waar je naartoe gaat? Of word je al helemaal gek bij het idee?